načítám...
Vyzváním ...

Časté dotazy

  • K čemu slouží aplikace MEDDI?

    MEDDI FNUSA slouží jako nástroj ke konzultaci s lékaři v případech, kdy není nezbytně nutné navštívit ordinaci fyzicky. V takovém případě šetří čas Vám i lékaři. Do aplikace se postupně zapojují jednotlivé kliniky fakultní nemocnice. Pokud ve výběru klinik není Vámi požadovaná klinika, nemůžete aplikaci prozatím využít a kontaktujte pracoviště obvyklým způsobem.

  • Jaké jsou výhody používání aplikace MEDDI?

    MEDDI slouží jako nástroj ke konzultaci s lékařem v případech, kdy není nezbytně nutné navštívit ordinaci fyzicky. V takovém případě šetří čas Vám i lékaři. Aplikace MEDDI je doplňkem lékařských služeb s vizuálním osobním kontaktem narozdíl od běžného telefonu. Velkou výhodou oproti jiným videohovorům je, že jsou v MEDDI hovory i videohovory šifrovány.

  • Proč je nutné vyplnit při registraci všechny informace úplně a pravdivě?

    Pro úplné využití funkcí aplikace je nutné nastavit veškeré údaje dle skutečných informací, včetně osobních údajů a rodinné anamnézy. Při registraci jsou požadovány fotografie dokladů kvůli ověření totožnosti a úhradám lékařům od zdravotních pojišťoven.

  • Nahrazuje MEDDI lékařské vyšetření?

    MEDDI slouží jako nástroj ke konzultaci s lékařem v případech, kdy není nezbytně nutné navštívit ordinaci fyzicky. V takovém případě šetří čas Vám i lékaři. Při vzdálené konzultaci se může stát, že lékař vyhodnotí stav jako nutný k osobní návštěvě. Aplikace MEDDI je tedy doplňkem lékařských služeb s vizuálním osobním kontaktem na rozdíl od běžného telefonu. Velkou výhodou oproti jiným videohovorům je, že jsou v MEDDI hovory i videohovory šifrovány. Aplikace ale nenahrazuje osobní vyšetření v ordinaci a není nástrojem pro řešení akutních zdravotních problémů.

  • Co potřebuji k fungování aplikace na internetovém prohlížeči v počítači?

    Pro využívání aplikace v počítači je nutné použít podporovaný prohlížeč a doporučujeme videokameru. Pro komfortní využívání doporučujeme stáhnout si aplikaci do mobilního telefonu.

  • Proč mi nefunguje mikrofon při videohovoru?

    V případě, že Vám nejde přehrát zvuk, zkontrolujte, zda je mikrofon zapnutý v aplikaci (červená ikona mikrofonu nesmí být přeškrtnuta).

  • Jak stáhnu aplikaci pro operační systém Android?

    Aplikaci stahujte zde. Při instalaci a registraci nezapomeňte povolit všechny potřebné přístupy a notifikace pro správné fungování aplikace.

  • Jak stáhnu aplikaci pro operační systém iOS?

    Aplikaci stahujte zde. Při instalaci a registraci nezapomeňte povolit všechny potřebné přístupy a notifikace pro správné fungování aplikace.

  • Kde najdu znění Všeobecných obchodních podmínek pro použití aplikace?

    Všeobecné obchodní podmínky (tzv. VOP) jsou dostupné na internetových stránkách (zde).

  • Proč mám vyplnit číslo pojištěnce?

    Dvacetimístné číslo pojištěnce slouží lékaři, aby mohl konzultaci vykázat Vaší zdravotní pojišťovně.

  • Proč mám vložit fotografii zdravotní kartičky pojištěnce?

    Na základě fotografie zdravotní kartičky pojištěnce je ověřována správnost zadaného čísla pojištěnce, které slouží k úhradě výkonu zdravotní pojišťovnou lékaři.

  • Kde mohu najít lékařskou zprávu, eRecept, nebo žádanku v aplikaci?

    Dokumenty, které lékař vystaví při telemedicínské konzultaci, dostanete jako zakódovaný dokument na Váš e-mail, který jste uvedli při registraci. V aplikaci tyto dokumenty najdete i ve své e-Kartotéce pod složkou lékařské zprávy, kde se automaticky uloží pod datem vystavení

  • Kde mohu najít lékařskou zprávu od konzultujícího lékaře?

    Lékařská zpráva Vám přijde na e-mail. Lékařskou zprávyu najdete také v aplikaci v e-Kartotéce (přes můj profil, zdravotní karta a e-Kartotéka) v sekci Lékařské zprávy.

  • Kde mohu najít žádanku nebo potvrzení od lékaře?

    Žádanku nebo potvrzení najdete v aplikaci v e-Kartotéce (přes můj profil, zdravotní karta a e-Kartotéka) v sekci Žádanky a potvrzení. Žádanka či potvrzení Vám byla také odeslána na Váš e-mail

  • Jak dlouho trvá vyřízení mého požadavku?

    Záleží to na časové vytíženosti lékaře a prioritách jednotlivých případů, podobně jako v ordinaci.

  • Jsou služby MEDDI zpoplatněny?

    Aplikace MEDDI FNUSA je pro pacienty Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně zcela zdarma.

  • Ukradli mi můj mobilní telefon, jak zamezím přístupu k datům v aplikaci?

    Při každém přihlášení do aplikace, ověřujeme Vaši totožnost za pomocí hesla, nebo biometrických údajů. Doporučujeme Vám mít svůj mobilní telefon, či počítač chráněný heslem. Každá úroveň ochrany, zvedá celkové zabezpečení Vašich citlivých dat.

  • Může mi lékař vystavit doporučení ke specialistovi?

    Ano může. Dokumenty, které lékař vystaví při telemedicínské konzultaci, dostanete jako zabezpečený odkaz na Váš e-mail, který jste uvedli při registraci. Příslušný dokument lze stáhnout z tohoto odkazu. V aplikaci tyto dokumenty najdete ve své e-Kartotéce pod složkou žádanky/potvrzení, kde se automaticky uloží, najdete jej v e-Kartotéce (přes můj profil, zdravotní karta a e-Kartotéka)

  • Proč nemohu najít konkrétní kliniku v aplikaci?

    Jednotlivé kliniky se do aplikace zapojují postupně. Proto zde prozatím nenajdete všechny.

  • Jak se dozvím, že byl můj požadavek zpracován a doručen lékaři?

    Po zadání požadavku Vás aplikace informuje jakmile Vás lékař přijme do virtuální čekárny.

  • Jak si požádám o zapomenuté heslo?

    Při zadání špatného hesla při přihlášení Vás aplikace sama vyzve, zda jste náhodou heslo nezapomněli a nabídne Vám vygenerování nového hesla, které Vám zašle na Váš email. Pokud si nemůžete vzpomenout ani na svůj email, pod kterým jste se registrovali do MEDDI app, obraťte na technickou podporu pomocí email na podpora@meddi.com.

  • Je možné vymazat mou registraci/uživatelský účet?

    Samozřejmě, požádejte o to písemně na podpora@meddi.com. Je nutné aby byla žádost odeslána z emailu, který je v aplikaci zaregistrován. V případě, že již nemáte k původnímu emailu přístup, napište na podpora@meddi.com, nebo zavolejte na +420 222 262 937.

  • Jaké jsou podporované internetové prohlížeče?

    MEDDI je kompatibilní s těmito prohlížeči: Chrome, Firefox, Safari, Edge, Opera (na macOS).

  • Proč mi nefunguje aplikace v prohlížeči Explorer?

    Tento prohlížeč nepodporujeme.

  • Proč mi nefunguje kamera při videohovoru?

    V případě, že Vám nejde přehrát videohovor, zkontrolujte, zda je kamera zapnutá v aplikaci (červená ikona kamery nesmí být přeškrtnuta).

  • Jak nahlásit problém s aplikací MEDDI?

    Problém s aplikací prosím popište a pošlete nám e-mail na adresu podpora@meddi.com, nebo zavolejte na +420 222 262 937, kde Vám rádi poradíme a pomůžeme.

  • Jaká jsou podporovaná zařízení s operačním systémem Android?

    Vzhledem k omezení třetích stran funguje aplikace na operačním systému Android 9.0 a novější.

  • Jaká jsou podporovaná zařízení s operačním systémem iOS?

    Vzhledem k omezení třetích stran funguje aplikace na operačním systému iOS 8.0 a novější.

  • Proč mám vyplnit zdravotní kartu?

    Zdravotní karta představuje základní informace o Vašem zdravotním stavu. Z nich pak lékař vychází při určení diagnózy.

  • Proč mě nekontaktoval žádný lékař?

    Zkontrolujte, zda jste správně odeslali požadavek (najdete jej na kartě "Otevřené případy"). Prověřte si také nastavení notifikací aplikace a zda Vás lékař již nekontaktoval (karta "Otevřené případy"). Při zadávání požadavku pamatujte na korektně zadané PSČ, kde hledáte pomoc.

  • Proč nemohu najít svého lékaře, když se s ním chci spojit?

    Váš lékař doposud pravděpodobně není registrovaný v aplikaci, případně zatím není do aplikace zapojena klinika, kde lékař působí.

  • Kde naleznu eRecept?

    Lékař Vám jej zašle pomocí e-mailu nebo sms tak, jak jste zvyklí z obvyklých návštěv ordinací. Pokud máte s lékařem první kontakt, sdělte mu jaká metoda doručení Vám nejvíce vyhovuje.

  • Proč se mi po komunikace s lékařem z Kliniky pracovního lékařství zobrazí "uzavřeno bez lékařské zprávy"?

    Závěrečnou zprávu z Kliniky pracovního lékařství dostanete písemně poštou, nikoliv přes aplikaci, proto je Váš požadavek v aplikaci uzavřen.